2011. június 10., péntek

Viki spárgakrém levese

Azt hiszem, hogy kb. három hete láttam Vikinél ezt a fonom levest.
Pont jókor találtam rá , mert pont volt itthon 1 csomaggal spárgám,meg is főztem!
Három hete legalább egyszer napirenden van a spárga.
 Köszi Viki a receptet!






Hozzávalók:

-1 csomag spárga 500 g
- közepes nagyságú krumpli
-ízlés szerint ételízesítő
-3 dl tejszín


Elkészítés:

A spárgát megpucoljuk,a tetejét levágjuk és külön megfőzzük.
A szárát a felkockázott krumplival megfőzzük,tetszés szerint ízesítjük.
Ha megfőtt akkor elturmixoljuk és beleöntjük a tejszínt. Visszateszem egy kicsit míg fel nem forr újra.
A levágott részével tálaljuk és pirított kenyérkockát teszünk rá. Nekem nem volt itthon baconom ezért van kenyér rajta.Így is nagyon finom volt.Szerencsére a gyerekeim és a férjem is szeretik.

Amit a kép is mutat a legkisebbnek is nagyon ízlett, pláne a pirított kenyérkocka.



Hát nem zabálni való?


Jó étvágyat kívánok ehhez a finomsághoz is ha valaki elkészítené!

2 megjegyzés:

Viki írta...

Hát már ezért érdemes volt megfőzni. Imádom Danikát, ahogy enni tud :) Honnan vette ezt a tündéri fürtjeit ?

Unknown írta...

Nagyon szeretjük ezt a levest. Pont a legjobbkor tetted fel a blogodra, tényleg volt itthon spárgám és nem tudtam, hogy mit kezdjek vele. Aztán pont nálad jártam és jött a megvilágosodás. Levest főztem belőle. Itt is köszönöm ezt a finom leves receptet.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nyomtatás