2011. június 10., péntek

Itt a meggyszezon!

Gondolom, hogy mindenki vagy legalábbis sokan ismeritek azt, hogy "Már minálunk Babám .....Nem szedik a meggyet......
Nahát nálunk az Én Babám felment a meggyfa tetejére és bizony leszedte azt a meggyet.


 Na ugyan honnan is kellene még leszedni?

Itt mutatja, hogy milyen ügyes"legény"
Látni, hogy milyen nehézségek árán sikerült azt a meggyet leszedni
 Meg is pucoltam, kimagoztam és eltettem a fagyasztóba az első adagot.

Hétvégén jön a következő adag meggy az sokkal több lesz mint amit először leszedtünk.
Jó kis pünkösdi mulatság lesz.

3 megjegyzés:

Viki írta...

Nagyon ügyes és csinos a meggyszedő babád :) Vigyázz rá, nehogy lessen a fa tetejéről.:)

Unknown írta...

Vigyáztam! Gondolnád, hogy 15 évvel idősebb nálam? Nem látni rajta, hiába őszhajú.

Unknown írta...

Szerintem csak meg akarsz félemlíteni, nehogy lecsapjak rá :) :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nyomtatás