2011. december 30., péntek

Egérke

Nem tudtam hírtelen mit kitalálni a tárkonyos sertés ragu mellé. Aztán beugrott ez az édesség.

Hozzávalók:

0,5 dl tej
30 dkg liszt ( a receptben 50 dkg van írva, de ez rengeteg a 0,5 dl tejhez)
6 db. tojás (én csak 4 db-ot tettem bele)
 csipet só
a sütéshez olaj,
kakaós vag fahéjas porcukor a meghempergetéshez.

A tejet felforraljuk a csipet sóval, aztán a lisztet állandóan kevergetve bele csurgatjuk. Fakanállal addid dagasztjuk, míg az edény falától el nem válik, akkor levesszük a tűzről, és kihűtjük. Majd egyenként alaposan elkeverjük benne a tojásokat. Bő forró olajban-az olajba mártott evőkanállal beleszaggatjuk és ropogós pirosra sütjük.
Kakaóval vagy őrölt fahéjjal elkevert porcukorba meghempergetjük.

Jó étvágyat!

Juci

2 megjegyzés:

trollanyu írta...

Ezt nagyon régen anyukám sütötte a gyerekeknek, csak máshogy nevezte. De az egérke elnevezés nagyon jó:) Nagyon jó választás egy ilyen raguleves után:) Mégegyszer Boldog Új Esztendőt kívánok Nektek:)

Unknown írta...

Ezt a receptet Verő Juli Hónapok,Napok ételek című könyvéből vettem, Ő nevezte el egérkének .

Végül is, kisülés után az egérre hasonlít.

Én is Nagyon Boldog Új Évet kívánok Nektek!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nyomtatás