2011. december 13., kedd

Talán ilyen lesz a karácsonyi terítőm?

Hosszas nézelődés és hezitálás után végre neki kezdtem a terítőm elkészítéséhez. Még másfél hetem van az elkészítéséhez, csak az a bökkenő, hogy addig még meg kellene varrnom kettő táskát plusz még edényfogó kesztyűket. Jó későre hagytam, de csak most volt lehetőségem anyagot vásárolni.


                                                          Ez az egyik változat


                                                                   Ez pedig a másik

                                          Ez pedig egy újabb kombináció 

Kíváncsi vagyok hogy milyen lesz a kész terítő. Lehet, hogy nem is fog jól mutatni.
Talán kicserélek benne egy színt, hogy ne legyen ennyire sötét .

3 megjegyzés:

trollanyu írta...

Még lefekvés előtt bekukkantok hozzád. Mindkettő jól mutat, de nekem az első jobban tetszik, mert világosabb. Bár attól is függ, hogy milyen az asztaldíszítés, meg minden. Kíváncsian várom a kész terítőt:) Jó éjt, nekem is már rég aludnom kéne.

Roza írta...

Szerintem jól fog kinézni, bármelyik variációt készíted is el:)

Unknown írta...

Én is ebben reménykedem! Valamelyik kettőt kell majd összepárosítanom. Lehet, hogy az elsőt és a harmadikat fogom.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nyomtatás