2011. szeptember 25., vasárnap

Dani beteg lett

Tegnap délben belázasodott az én drága Danikám. Adtam neki lázkúpot ami alig akarta levinni a lázát, de végül is lement. Aztán egy kicsit virgoncabb lett mint az előtt volt. El jött az este, megint tűzforró lett a gyerek, na akkor gondoltam egyet, kocsiba ültem és irány az ügyelet! Szerencsére nem volt senki. Megvizsgálta a doki Danit (alig bírta szegény gyerek tartani magát annyira elesett volt) írt neki gyógyszert. Aztán irány a gyógyszertár. Én voltam az utolsó és szerencsére kaptam is gyógyszert, amit este be is adtunk Daninak.
Este tíz után még becsavartam egy kicsit vizesruhába, de még mindig tűz forró volt a gyerkőc.
Szegény úgy aludt el, hogy nyöszörgött.
Reggelre szerencsére, már nem volt láza, de még köhög és fújni kell az orrát.

Bekerült szegény a közösségbe, rögtön beteg lett. Ez idáig a második megfázás. Az elsőt könnyebben átvészelte.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nyomtatás