2011. szeptember 25., vasárnap

Kókuszos kocka

Szerdán volt Máté névnapja, és kedd este találta ki, hogy Ő bizony  vinni akar iskolába kókuszos kockát. Mit csinál ilyenkor egy anya? Neki kezd a sütemény elkészítéséhez. Én is neki fogtam este kilenckor és éjfélre lettem készen.
 Ezt a receptet nagyon régen egy volt osztálytársamtól kaptam. Amit elég sokszor szoktam elkészíteni. Köszi Móni!



Ilyen lett.

Hozzávalók és elkészítés:

25 dkg kristálycukrot,3 ek. mézet 2 tojással, habosra keverünk. Majd hozzáöntünk 2 dl tejet, 38 dkg lisztet és 1 csomag sütőport belekeverünk a már habosra kevert cukor, méz, tojás egyveleghez.
Kivajazott, lisztezett vagy sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük, és megsütjük.

Krém:

25 dkg Rama, 3 ek. tej, 20-25 dkg porcukor, 5dkg kakaóport felmelegítünk, de nem forraljuk.
2 csomag kókuszreszelék.

A kihűlt tésztát kockákra vágjuk és egyenként megforgatjuk, először a kakaókrémben aztán a kókuszban, majd tálcára tesszük.

Célszerű előző nap elkészíteni, hogy jól átvegye a krém nedvességét, amitől megpuhul a tészta.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nyomtatás