2012. július 14., szombat

A városunkban járt....


Csoki-folt Ági és Marcsi.A héten tábor volt a foltvarróknak, sajnos nem tudtam elmenni. Pedig egyszer jó lenne megnézni, hogy hogy alkotják a szebbnél szebb dolgokat. Marcsi és Ági a mai napon voltak nálunk.  Megmutatta az új sablont, hogy is lehet  vele megalkotni a "gyémánt hegyeket". Vettem három sablont. az egyik a csillag varázsló, a másik, vágd és varrd és egy 60 fokos vonalzót. Utólag sajnálom, hogy nem vettem egy 45 fokos vonalzót is :( Nem baj biztosan lesz még alkalom, hogy be tudjam szerezni, ha másképp nem rendelek egyet :)
Meg lehetett nézni, hogy mit varrtak a táborozók, de valahogy el is felejtettem, annyira örültem a sablonoknak. Volt még anyag vásár. Ott csak háromféle anyagot tudtam venni. Valahogy egyikben sem láttam meg azt, hogy mit is lehetne belőlük varrni. Nem úgy mint némelyik hölgy. Válogattak és levágatták a nekik megtetszett anyagokat.

Szóval Én csak ezt a háromfélét választottam ki a temérdek mennyiségű, és szebbnél szebb anyagok közül.



 Olyan mint ha egy ládában csupa zöld paradicsom, a másikban pedig csupa piros paradicsom várna a sorára :) Nekem tetszik :D


Itt pedig a három sablonom.Ezekkel már tudok majd mit kezdeni. Talán majd az óvónénik is az ezekkel készült ajándékot fognak majd kapni? Ki tudja? Majd meglátjuk



4 megjegyzés:

Csilla írta...

Hűű, na én meg csak ámulva nézem ezeket a dolgokat, mert varrni, (gépen meg főleg) azt aztán végképp nem tudok. :))) De, Te ügyes vagy, valamit majd alkotsz belőlük! :)

Unknown írta...

Ahogy vesszük, Én is csak nézegetem egyenlőre ezeket a szépségeket. Most, hogy van hozzá sablonom, Könnyebb lesz.(legalábbis úgy gondolom) Szerencsére a blogjukon van leírás és ami nekem fontos vannak képek is :D

trollanyu írta...

Nagyon jó anyagokat választottál:) Gondololom valami konyhai dolog fog készülni belőlük. Érdekes lehet a foltvarrás, mindig érdekelt, de sosem fogtam bele. Majd mutasd meg, hogy mit készítesz ezekből:)

Unknown írta...

Én olyan vagyok ha valami nagyon megtetszik, rettentően felbuzdulok és amikor meglátom, hogy mind ez mennyibe kerül, rögtön lankad az érdeklődésem.
Természetesen konyhai dolgot készítek belőle, csak még meg kell álmodni, hogy mi is legyen az:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nyomtatás