2012. február 11., szombat

Díjat kaptam!

Ibcsi meglepett engem egy díjjal. Nagyon megörültem neki és meglepődtem, hogy rám is gondolt valaki.
Köszönöm Ibcsi!

 Remélem, hogy szívesen válaszolnak a kérdésekre és örömmel fogadják ezt a díjat.




A szabályok a következők!
  1. Említsd meg a blogodban a személyt akitől kaptad (ez csak természetes!)
  2. Válaszolj a feltett kérdésekre
  3. Árulj el magadról egy dolgot, amit még nem tettél meg a blogodban
  4. Ajándékozd a díjat annyi blogernek, ahánynak csak szeretnéd
  5. Értesítsd a díjazottakat.
A kérdések a következők:
  1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
  2. Mi volt a 2011 év trendje (gondolom az öltözködésben) ?
  3. Mi a kedvenc desszerted?
  4. Kedvenc színed?
  5. Mi a keresztneved?
  6. Melyik  volt az utolsó dal a
  7. Kutyák vagy macskák?
Az Én válaszaim:

1.Szempillaspirál
2.sportos öltözet és a lényeg, hogy kényelmes legyen
3.Mint Gombóc Artúr(szögletes, töltött, kerek stb csokoládé, és persze az édes sütik)
4.Olyan nincs(általában a barna, kék vagy ami az alakomhoz megfelelő)
5.Judit
6.TV paprika (épp a Könnyű Indiai konyha van műsoron)
7.Kutya

8.Mit is árulhatnék el magamról? Nem tudok olyat .



1 megjegyzés:

trollanyu írta...

Köszönöm a díjat Juci,nagyon aranyos vagy, hogy rám is gondoltál:) Jó hétvégét Nektek:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nyomtatás