2012. január 18., szerda

Bon-bon

Nézelődtem Bettynél és ott láttam meg ennek a bon-bonnak a receptjét.Nagyon megtetszett és gondoltam, elkészítem. Pont jó napot választottam ki, mert éppen az nap jöttek a cirkónkat kivízkövezni. Savazás, és motor zúgás, na mindegy , belekezdtem. Jól is ment minden csak a krémem lett sötétebb, mint a Bettyé. El bírt volna még egy kicsivel több cukrot is.

A fényképek nem sikerültek valami jól ezekért előre is elnézést kérek.




A dínós pedig ilyenre sikeredett.


A recept ITT megtalálható.

4 megjegyzés:

Roza írta...

Nagyon ügyes vagy! Szépek lettek.
Én még sosem mertem megpróbálni.
Csodásak!:)

trollanyu írta...

De jó, még bon-bonokat is készítesz:) Nagyon ügyes vagy, a dínós bon-bonok biztos nagyon népszerűek voltak a gyerekeknél. Még sosem próbálkoztam a készítésével, amit nem is bánok,mert akkor még több édességet ennénk:)

Unknown írta...

Köszönöm Roza! Azért egy kis macera van vele.Amikor kivettem a formából vigyázni kellett vele, hogy ne törjön meg, de még így is megrepedt. Na meg az ecsettel kenegetés...

Unknown írta...

Köszi Trollanyu! A nagyobbik gyerkőc kiköpte, mert keserű volt a bon-bon,aztán többet nem is evett. A többit a férjem ette meg.
Egyszer mindent el kell kezdeni és kipróbálni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nyomtatás