2013. március 24., vasárnap

Joghurtos-csokoládés kuglóf

A minap kezembe akadt egy Rama süteményes füzet. Valamikor vonalkódért cserébe küldték. Ebbe a füzetben találtam erre a receptre. Nem sokat teketóriáztam, megsütöttem.




 

 

 Hozzávalók egy 35 cm átmérőjű kuglófsütőhöz:

  • 25 dkg Rama sütőmargarin
  • 4 db tojás
  • 25 dkg cukor (az eredeti recept 35 dkg-ot ír, ezt soknak találtam)
  • 5 dkg étcsoki
  • 45 dkg finomliszt
  • 2 ek. cukrozatlan kakaó
  • 5 dl natúr joghurt
  • 1 csomag sütőpor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • A tetejére 
  • tortabevonó (20 dkg-os)
Habosra keverjük az egész tojásokat a cukorral, hozzákeverjük a vízgőz fölött felolvasztott csokoládét és margarint, a joghurtot, végül a sütőporos kakaóporos és vanília cukros lisztet. Mindezt óvatosan sima masszává keverjük.

A masszát bele öntjük a kivajazott, lisztezett formába és előmelegített sütőben 40-50 percig sütjük 180 fokon.  Nekem nem volt 35 cm-es formám így kétfelé vettem a tésztát.

Ha kihűlt, bevonjuk olvasztott csokival.


Jó sütögetést kívánok.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nyomtatás