2011. november 23., szerda

Anyagok

Végre sikerült karácsonyi anyagokra szert tennem. Mit fogok belőle varrni, még nem tudom, de hamarosan el kell döntenem , mert itt van a nyakunkon a Karácsony.

Azt mondták a boltban, hogy friss meleg, mert ma hozták. Malacom volt, hogy épp ma mentem be az anyagoshoz.


November 26-n szombaton, 9-13 óráig. Karácsonyi vásár lesz Mezőkövesden a Művelődési házban.
Karácsonyi és egyéb méteráru, rövidáru, kézi és gépi varráshoz eszközök. Valamint Karácsonyi ajándékötletek a Foltvarrókkal.

Akit érdekel látogasson el.

Ha sikerül Én is elmegyek, mert egy két dolgot be szeretnék szerezni.

4 megjegyzés:

trollanyu írta...

Hú de nagyon szépek, mindegyik:) Kíváncsian várom mit fogsz készíteni belőlük. Azért még van idő, majdnem 1 hónap:)

Unknown írta...

Arra Én is kíváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni(megvarródni) belőle. Szeretnék az asztal közepére egy futó terítőt varrni. Ez lesz az első ilyen jellegű varrásom(foltvarrós). Ha viszont nem csipkedem magam akkor hipp-hopp itt lesz a Karácsony és nem lesz szép terítőm.

Roza írta...

Milyen szép anyagok... Nagyok kár, hogy ilyen messze vagy, így nem tudom ezt a vásárt meglátogatni:(

Unknown írta...

Igen, én is megörültem amikor megláttam a méterárú boltban. Bár balról a második anyag lehet, hogy egy kicsit csicsás, de majd csak fel lesz használva valamire. Nem baj Roza majd gondolok rád nézelődés és az esetleges vásárlás közben.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nyomtatás