2012. december 20., csütörtök

Ajándék Karácsonyra ?

 Ezt a két könyvet rendeltem meg Karácsonyra.(sajnos nem fog megérkezni, mert 6-8munka nap alatt tudják teljesíteni a rendelést. Az egyiket a gyerekektől kapom, a másikat pedig magamtól :)             Nigella Lawson: Nigella expressz - Finomat gyorsan         http://bookline.hu/product/home!execute.action?_v=Nigella_Lawson_Nigella_expressz_Finomat_gyorsan&id=76154&type=22

Nigella Lawson: Nigella expressz 2.
http://bookline.hu/product/home!execute.action?_v=Nigella_Lawson_Nigella_expressz_2_&id=118497&type=22

Remélem , hogy jó választás volt :)

2 megjegyzés:

Csilla írta...

Szerintem tuti jól választottál! :) Szeretem én is őt. Békés, Boldog Karácsonyt! :)

Unknown írta...

Ma meghozta a futár. Gyorsan bele lapoztam, úgy tűnik, hogy tényleg jó választás volt. Nagyon örülök neki :D

Köszönöm Csilla viszont kívánom neked és családodnak. Legyen Nagyon Boldog Karácsonyotok :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nyomtatás