2012. szeptember 1., szombat

Berekfűrdön nyaraltunk

Nem sokat fényképeztem, mert mindíg a szálláson hagytuk a gépet, vagy ha el is vittük akkor meg nem vettük elő. Örültem, hogy a vízben lehetek. Akkora volt a hőség.



 Azt hiszem itt épp a vacsorát fogyasztottuk.


 Itt pedig Dani szülinapi tortája. Mert ugyan is mindig akkor megyünk nyaralni, amikor Daninak van a szülinapja. Valahogy  ilyenkorra sikerül összehozni a dolgot. Ez a torta nem érte meg a pénzét. Nem voltam megelégedve vele ( nem én sütöttem)

Itthon aztán kárpótoltam Danit. Sütöttem neki Fekete erdő tortát.


                                             A kis huncut:)




Közben még kifőztük a szilva lekvárt. Egy kis önkéntes segítséggel :D


2 megjegyzés:

trollanyu írta...

Biztos szép volt a nyaralásotok, jó meleg volt és víz mellett lenni ilyenkor szuper:) A kisfiadnak boldog szülinapot kívánok utólag is, gyönyörű tortát sütöttél neki. Szilvalekvárotok lesz bőven, nekem a kedvencem:)Szép vasárnapot:)

Unknown írta...

Igen nagyon jó volt. Az első napon olyan eső volt , hogy két órán keresztül zuhogott. Sajnos csak 3 napig voltunk nyaralni. Köszi a dicséretet :) Igen szerencsére szilvánk az volt bőven, ami nem mondható el a sárgabarackról. Abból egy darab sem termett. Sajnos kiszáradt a fa.
Szép napot Nektek is!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nyomtatás