2012. június 11., hétfő

Brownie meggyszósszal és vanília fagyival

A TV Paprikán volt egy időben műsoron "Az anyu főztje című főzős műsor, amiben a lányok főzték a kedvenc ételüket az anyukájukkal. Na Én innen írtam le a receptet, és azóta is elég sűrűn sütöm, mert nincs vele sok macera és hamar megsül. Bár az eredeti receptben nincs meggyszósz és fagyi, csak pekán dió.



 Hozzávalók:
3/4 csésze cukrozatlan kakópor
1/2 csésze vaj
2 csésze cukor (én csak  1 1/2 csészével teszek bele)  
1 teáskanál vanília aroma
1/2 teáskanál só
2/3 csésze liszt
4 tojás
1 csésze dió            

Elkészítés:

A fent leírtakat, kivéve a diót. Összekeverjük és egy sütőpapírral kibélelt tepsibe (20*25 cm) öntjük kb. a felét, majd rá szórjuk a diót, majd a tészta másik felét is ráöntjük, de vigyázzunk nehogy a dió kikandikáljon, mert megéghet. Kb. 25-30 percig sütjük  180 fokon .                                       

3 megjegyzés:

trollanyu írta...

Az én gyerekeim is nagyon szeretik, meggyszósszal nagyon jó lehet, én azt jobban szeretem, nekem jöhet brownie nélkül is:)

Unknown írta...

Nálunk is hipp-hopp elfogy:D
A meggy maradékot én is magában ettem meg, és nagyon finom volt:)

Viki írta...

Én még Brownie-t soha életemben nem sütöttem. Nem tudom miért óckodom tőle. Olyan macerásnak találom, na meg a sok cukor, s nem tudom hogyan működne édesítővel?
A megyszósz szerintem annyira jó ötlet, hogy be is vetem egyik nap vagy szósz-nak, vagy levesnek. Imádjuk.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nyomtatás